//Forever Imperfect
:: BLOG nie AKU punya !!! ::

27 Dec 2011 @ Tuesday, December 27, 2011 | 1 Comment [s]

Salam...

Evening guyz, arinie pehal taa tetibe gduh.,..huh bile laa nk selesai...?
aku malz nak gduh2 nie..bape org aku gaduh...nk taw ??? 6 taw ?
Ramai ark ? huh,,,mule2 mcm nk sound jer semua,,..tp sabar jer lerrr...

kenape laa semua mest ada rasa tak puas hati ? macam mana nak buang rase tuu ?
boley tolong taa ?? dari pagi sampai sekarang...
Ya Allah,,,tolonglah tenangkn diri aku nan daq2 yg aku gaduh nie....

Sampai nangis2 segala macam,,? eish teruk tuu ??!
asal kite perlu gaduh ? dengan aku2 sekali sengal bab gaduh nan korang...
asal nieh !!!

Aku x nak gaduh laa ! Plizz arr...cam daq kecik !
aku sedar aku pun same,,, tapi an..korang cuba arr sabar...
Lau sabar n maafkn org benda nie semua daa settle...ok ?

***********************************************

Nie satu cer...nie blog sape ?? blog aku kan ??
so ape yg aku nk post..itu hak aku,,,kepada sape yg msg aku tadi..
yg SOUND2 aku tdi...sedar cket yer..nie blog aku...aku ade letak name ke kt cnie ???
Paling tk pun,aku letk name family...Name budaq2 yg aku gaduh niw,..ade ker ??
erm,,aku rase ade...tapi x penh kan ??? so ape korg nk risau ???

btw,aku daa maafkn korang, so korg pun kene gak maafkn aku...
Plissss !!!

 
biar aku mengalah... =(

*sory terkasar bahasa*



Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!