//Forever Imperfect
:: gaduh, gaduh dan gaduh !!! ::

27 Dec 2011 @ Tuesday, December 27, 2011 | 1 Comment [s]

Morning !

Arinie seriusly aku memang tak ada mood,..Pehal ta,,, tetiba jew..maybe pasal semalam,..
Budak tu text aku pulak..pergh memang terus ta ade mood, lepastu ayat die taw ark macam mane, 'ai x kn kecik ati kot'... b!@#$%^ bt0l dak tuu...

Aku daa warning kot jangan nak text or call aku,,
Malam2 die pergi call . Mengacau jer , pagi-pagi aku tengok ade miscall..huhu padan muka,..aku x angkat,,
Sal ?? daa bosan erk tak text aku .. tu laa balasan law kutuk belakang orang,..pikir aku tak tau text kau nan bffffffffffffffffff aku ?? seriusly korang memang 2x5 jew..

Semua orang daa tak ley nak DIPERCAYAI !. harap muke lawa/nsem tapi hati cam loji kumbahan taw !!! yakkzzzz !!

Aku daa maafkn yrr salah kau n kazen2 kaw tuu...semua x ley guna !
So, jangan kaw kacau aku lagi...Boleh berambuzz !

Kemsalam jer laa kat akak sedara kesayangan kaw tuh...
sincerely from my heart !



Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!