//Forever Imperfect
:: Malam yang menyedihkan ::

27 Dec 2011 @ Tuesday, December 27, 2011 | 1 Comment [s]

Salam,
malam nie memg malam yang menyedihkan t0llah..
First aku gaduh nan daq ue, aku tak sangka pulak die ue sanggup tipu aku,,,die ckp aku ade ***** nan daq len ?? adoii,,, padahal cita tu minah alim tu yg s0h aku ada ***** nan daq paling kaya ... lagi satu,, cita yang aku ada ***** nie BFF aku yg gtaw dia ??? 
pergh,, sedih tolll lah,,, memang x sangka BFF 2x5 nan musuh,, ape cer nie ???
Minah alim tu pulak tetiba jadi orang tengah,, apehalll ???
Seb0kkkkk jer...
Elakk penampar mkn muka die !!! tak pe mlm nie aku maafkn kau, tapi law es0k lusa kau wat hal lagi ? memg aku x kan maafkan kau lahh minah alim oii !!! 



Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!