//Forever Imperfect
:: Old frienz ::

27 Dec 2011 @ Tuesday, December 27, 2011 | 1 Comment [s]

Assalamualaikum,,

morning guyz,...arinie aku hepy sangat coz daa jumpa Fb kawan lama, dulu di nie daq handball, tetiba dapat jumpa Fb die,,hahahah mel0mpat aqu..

Asal aku l0mpat ???
Erm, coz mase latihan handball aritu aqu boley dikatakan sangat laa rapat nan die,,
Ada laa cite siket aku nan die,,haha best3..
Perlu ke cite erk ?? tak pe laa,,kongsi jugak laa..hihi

masa aku pegi latihn handball aritu, tak teng0k langsung kawan lame nih,,
Pastu masa rehat, tetiba die duk sebelah aku,,so tengok jer ler,,,
Jap lagi..........fuuuuhhhh !!! walawweyh,, haha

Terus jadi kawan laa.,.,hurm...and then sampai laa mase t0k pergi ke tempat perlawanan,,
Sekolah teknik batu pahat... lagy rapat aku nan die,..
Adew laa die belanja aku siket2,,,hihi..
Pastu,,malam tu j/latih ajak g shopping kat BP mall,,hihi sy0k !
Yang aqu nieh nan ade laa kawan satu sekolah g laa beli tu beli nie,,cari gak mane daq handball yg laen..
Rupenyer diorang ade kt tingkat atas sekali..

Maen game,, x der keje...aqu x maen laa..diorang jew..
pastu kawan lame nieh nmpak aku,..so die ajak jalan kejap..ikut lerrr...pe lagy..
and then die nak belanje lagy,,aku tak nak urr..abes laa duwit die nanty...
pastu die daa boring,,masuk lek tmpat maen game ur..aku ikut jugak...
die tnyer nak maen game tak ?? haha aku jawab TAK,,coz err malu laa,,..

So die daa taw aku malu, die ajak laa aku turun bawah..erm,, ajak kawan aku sekali..
Heppy x terkate mase tuuuuu..hhihi kenangan beb,!!
Tak ley lupaa !

 Cepat cket app ya (!)


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!