//Forever Imperfect
:: naga 2 ::

23 Jan 2012 @ Monday, January 23, 2012 | 1 Comment [s]

Hello guyz..
nie entry kedua...

hurm,,,biasa lahh law cuti sekolah jer mesty ada ape2 acara...
family day lah...
cuti sane cuti sini cuti sinu laa..
dan yang paling kerap adalah...

WEDDING CEROMONY

haha yek yek jer aku eja tuh...
Hurm,,kerja kawin sepupu ayaa aku...(kot)
doctor nan doctor..
fuhh ~~ 
s0k aku doctor nan engenierr...
fuh tgk daa berangan..haha

kalaw g kerja kawen x sah law x pakai baju kurung..kan kan kan ?? haha

aku ngan pakcik aku yang sporting lagy macho...haha

semad..haha aku suke pic nie...

no kemen !~~

tuu jer kot...aku nak citer..haha,,,citer ker...
k lah papai !~


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!