//Forever Imperfect
:: P-R-E-S-E-N-T ::

14 Jan 2012 @ Saturday, January 14, 2012 | 3 Comment [s]

Assalamualaikumm ~

Hey ! arinie ari paling happy bagi aku ! 
erm nak taw ark kenape ??? before that..aq nak gtaw aku ada dua ceerita yang membuatkan aku heppy tahap gaban nieh !

15.01.2012
aku ambil result SDEA a.k.a SIJIL DARJAH ENAM AGAMA,
perkara penting yang aku perlu ambil sebab nak melayakan aku ke darjah khas...erm,,
nak taw result aku ? okey2 jer laa !! nak taw jugak ker,,alamk maluu arh !
kk aku gtaw jugak..
5A2B1c1d

upss,,, haha ade jugak terselit huruf D kt situu..ape yg aku D ?? arab !! huh berangan nak masuk sekolah arab aku nieh...tapi arab D,,,haha ! 
lepas dapat result ade taklimat pasal sdka ~~~ erm,, lame jugak tunggu nye tuu,,..
so kteorang lepak2 dulu kat belakang...gosip2..hahax !
 x pasal2 glam daq 4 org nieh..(daaa gambar diorg jer yg aku sempat amek tadi)

ak kenalkan erh,, dari kiri...syahril, shafiq, a'an n amri
daq2 nie daa busan...erm,,ade lagy sorang patutnya tapi x nk masuk sebab maluu ~~~
huh,,bebalik pada sdea tadi...huh bersyukur gak dapat sebab ...
paling tinggi 6A ...ahakzz !!! ak 5...erm,,dekat2 jer lha ~~~

****************************

balik dari sekolah agama tuu aku terus jumpa ibu..bagi result...die diam jer...tapi banyak jugak laa aku ceritu...nie lah tuu lah...
ptang aku pergi rumah kawan (zuliyana) sebab nak buat kerja sekolah yang berlambak lambak tuuh...
aku naik motor dengan asarichan huh laju die bawak moto...la pulak! hikhok

balik dalam kul 6..tgk2 satu kereta daa tak ade..adeq aku cakap..ibu , ayh n arif g jaybee...oh okey2..
balik malam,,..lepas tulun angkat barang..

ayah ---> tadi along dpt 5A kan ?
aku ---> a'ar nape ?
ayah ---> nie ayah belikan hadiah...
aku ---> (terdiam)

tengok2...!!
jenjenjeng,,apr tuu ?? nie diah ~~

 huh jam yang aku mintak arituu...dapat hari ini ~_~ alhamdulliah !
 pastuu ayah n ibu cakap ...

ayah ---> suke
aku ---> suke sangat !!
 ibu ---> alaa tu baru 5A...law tadi alg bawak result 9A ke 8A ke..ipad ibu belikn..

fuh,,,apsallah masa peksa arituu mak aku nieh x cabar aku !!
law x daa lame aku bace buku 24 hours !!
huhu ! btw,,i'm so so so hepy heppy heppy !!

THANKZ AYH N IBU !! 




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!