//Forever Imperfect
:: School 2 ::

8 Jan 2012 @ Sunday, January 08, 2012 | 1 Comment [s]

Assalamualaikum,

Hello guyz arinie (5 jan 2012) hari orientasi, so semua pakai baju same jerk... Erm k arinie sesi perkenalan. Jadi time nie laa aku nak kawan dengan semua orang,..yahoo !!

Arr tapi malangnya tidak ! someobe yang aku bertanyakan nama dia, pergh tak layan sedih..
TERUK KE AKU ???!

daq kelas ikh laa ! pape jer laa....nanti lame2 ok KOWT !
Tapi rase marah tuuu hilang bile aku jumpa daq converse !! Hahax stylo der !
Daq kelas tet..... x ley gtaw ~~~
Aku nampak pun coz Aiza bagi taw aku..
 
Seperti biasa bila dah sekolah menengah nie suasana nye lain,,..
Ada yang menganjing ckgu larh ! geram jer aku tengok budak tuu...!
And onemorething yang aku x suka...daq laqi over gilak !
 
*******************************
erm,, nampaknya fiesya masih tak layan aku....tak per laa...bior arr die tuu..
arh...es0k ak try nak cakap nan daq yang aku teringin nak kawan ~~
haha pelik kan aku nie ~
Yang paling penting daq konves...! huhu !!
Arrr bile malam2 nie teringat pulak kat bff aqu...
wat ape laa diorg kt asrama kan kan kan ?? huhu



Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!