//Forever Imperfect
:: School 3 ::

8 Jan 2012 @ Sunday, January 08, 2012 | 1 Comment [s]

Assalamualaikum,,

Haii,,,arinie (6 jan 2012) hari last orientasi ! kejapnya, x bes ar !
Aku nak seminggu ~~ sampai hari ini, aku masih tak dapat kawan yang agak baru . tak kesa arr yang penting sekolah bukan kerana kawan tapi sebab nak belajar..

***

Seperti biasa fiesya tak bertegur lagy dengan aku, tengok pun tak ! Selfish betul daq tuu..makin hari makin geram pulak aku kat die !
Pehal taa, aku wat masalah ape pun aku tak taw...Daa mintak maaf pun same jugak ! Sabo jer laa..
Arr daq konves arinie baek jer ! haha baguz , kiut seyh ! Daa mule arr nie nak merapu..
Err lupekan daq konves masuk cite daq kembar yang tak berapa nak kembar nieh, apesal lah daq kecik nie aku kenal die pun tak, tersengeh sengeh dah macam beru* pun ade....eish !! pelik jer budaq sorang tuu !

Pelik sangat !


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!