//Forever Imperfect
:: 3 story , 1 entry ::

9 Feb 2012 @ Thursday, February 09, 2012 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum,,
arinie banyak benda nak cite,,..erm cite yang lattest duluu lah yee
(nak bace, silakan, x nk bace sudaa ~~!)




First, tady ade BFF aku jauuuhh sangat, msg aku...huhu die bawak ph0ne rupenye..die hantar msg at aku,,,ayat die perghh..sedihh la seyh...die bagy jadual bila die ada free time,..s0h bagy at ...dot... huaa3 ! die memg tak boley law satu hari x msg nan ...dot...
chintan jarak jauh , daa macam pkcik aku lak...hua3 ~! k kawan aku akn sampaikan ape yang kaw nak kat daq ncem...es0k laa yer..aku taa der topup lak nak bg malam nieh ~~~ hehe ! take care ye kawan ~! miss u so muchie ~!






second , tady aku ada latihan netball,.pastuu ayah aku yang amek..
erm,, balik jer terus pergi mandi...(ada tujuan penting)
tujuan ue..aku nak naek moto g kedai kojap...tapi malngnya at0k aku bawak kereta daa...terfaksa arh naek kereta nan mak aq .. atoyai ~!
balik dari kedai..otw lek uma terserempak nan daq JELLY nieh ! pergh ~ x taw nk cakap ape...memang cair ah aku ~!! hua3 !
bior ah aku *** nan die punzz...aku tetap eppy.. huaa ~!!






Aku rindu geng netball aku ~! rindu giler ah kat korang..hope korang menang...law boleh nan t'cer datang skolah menengah ajar aq netball semula ~!
aq wakil sekolah pun sebab dia yang pilih ~! rindu gile arh kat t'cer walawpun bila training ada jugak kena marah (ada ke ?) aq tetap taa kesaaa !
macam nak bawak jer semua cikgu skolah rendah ue kat skolah menengah !
boley ke hua3 ~!







Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!