//Forever Imperfect
:: sayang cik DENDA (!) ::

10 Feb 2012 @ Friday, February 10, 2012 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum..
wuhuu ! aku nih asik kena denda jer...ta taw arh nak cakap ape lagi..
bedak aku dah cukup tefaall !
huaaaa !!

rase cam nak nangis jer..
aku cakap arh kat mak aku..

'ibu2 along nieh asik kena denda jer..apasal arH ? '
mak aku jawab..stendaat jer..

' Alahh relekz sudaa. ibu dulu tak terer math , tapi ade satu hari tuu ibu kena denda.. terus pandai sampai sekarang, ibu rasa along pun nanti pandai'
(perasan pulak mak aq nieh)

pergh takkan tiap2 hari aku asik nak kena denda jer ?
sampai bila ?


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!