//Forever Imperfect
:: ScHooL ::

13 Feb 2012 @ Monday, February 13, 2012 | 0 Comment [s]

Assalamualikumm

hye korang !
Arinie hari isnin an ? erm,,, biasa nya aku happy ari isnin tapii arini taa sebab pagi tadi tak perhimpunan .
(biasa org x suke perhimpunn. aku suka . pelik2)
ade sebab sebenarnya,

Pagi tadi terus masuk kelas, kalau hari isnin biasenye trus masuk bilik kh, tapi disebabkan tadi hujan, so terus laa masuk kelas dulu...lepas kelas kh, kelas sejarah..
ha sebut pasal sejarah, jumaat minggu lepas cikgu ada bagi tugasan. buat pembentangan, 
kumpulan aku, aku , fatin, azila, iman , amai and shafiq..
so ari ahad prepare arrh , malangnya daq 2 hekorr tuu tak datang,,, sape lagy law bukan daq laqi ! 
huaaaaaaaaaaaaaaaa geram !

lepastu tadi masa present 1 benda pun ta taw nak wat pe ~!
so kteorang just bace jer laa ape yang hadoo..
ha kaww , amekkkk ! satu lagi denda !
hua3 !!!
(apasal ketawe ? sebab daa biasa kena denda, bak kate org jawe,,, 'normal')
biaarrr je laa,,, R..E..D..H..A ~_~
Hidup perlu kan usaha,,,meh saya ajar cket...
D.U.I.T

D for DOA
U for USAHA
I for IKHTIAR
T for TAWAKKAL

hahaha soo kteorg 1 kumpulan tawakkal jer laa ~_~

temenung arh sekejap...5 denda perlu pilih...hua3 !



Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!