//Forever Imperfect
2 in 1

23 Mar 2012 @ Friday, March 23, 2012 | 2 Comment [s]

Assalamualaikum ,

hey kamoo semua ...dush dush dush ... hari ni hari paling happy dalm masa seminggu ...
nak tahu kenapa ? meyh cek habakk sama kamoo .. *ape ayt aku ni

tadi dekat sekolah ada pertandingan bola baling mssd pengerang .. so ramai lah cikgu yang bertugas dekat padang tuh .. , so ktowang tak lah belajar .. hehe syiokk !
erm , duk dalam kelas biasalah , rutin harian .. ber-gosip haha !
erm , grape pergi padang .. ape arr dah tau panas g padang .. hurm , tapi dalam kul 10 .. die masuk kelas , coz skolh rendah die kate game tak best .. hurm , ...

so dia jumpa aku dulu , tanya aku marah ke ? tak do lahh ..
aku kenekan dia...aku amek ' barang beharga ' dia ..hihi..
best arhh masa dia nak ambil semula barang  dia tuhh..macam nak kenekan dia lagi jer ..

petang dalam kul 2 sekolah rendah ada mesy. pibg ... sekolah jemput budaq tahun lepas yg dapat 5A n 4A ... lagi syiokk... daq asrama adalah 3 orang yang balik .. hehe geng aku semua tuhh .. :D

bersama cik BFF

dia lagi :D

al-faiqa and janiny ..


 daq laqi , panggil sorang pun tak dengar ..


ape lah orang amek gambar , dia pandang tempat lain , dah aku ss ..
lepas jer ambil hadiah ktowg pergi jamuan dekat kantin .. besaa woo kantin baruu ..ngeee :p

 air tuh panas , tiup dulu ye cik fatheen ..
lepas jamuan , cik arif cadang nak ceroboh sekolah agama , rindu cikgu lah katekan .. hehe so ktowg masuk jer lha ...sebbek x marah ,, hehe ada budaq-2 nasyid termasuk cik grape ...
ngeee ~_~ lagi best oh oh oh ...
heheeheheh


 nak amek gambo dia ,, dia lari ,, btw you look smart when you wore spectacles.. 
heeyaaa (!) yeahh i got your new name ..

papay guyz (!)






Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!