//Forever Imperfect
Free Time + this week

28 Mar 2012 @ Wednesday, March 28, 2012 | 2 Comment [s]

Assalam ,

hey , look at the title of this entry *ayat aptb ..
free time + this week .. why ? sebab minggu nie , minggu sukan .. sukan ?
Yelah , mssd punya lah ... hurm ,so ape kena mengena dengan tajuk tuh ?
bila sukan , ramai cikgy tak ada , so free time untuk ktowg lah .. haiiyaaa , itu pun ta boley jawab ka ?

*************************

mesti banyak aktiviti yang aku buat bila cikgu tak ada , hehe of course !
so apa aktiviti tu ? meyh sini dengar syaqeef cerita ,
aktiviti yang pertama , konpem aku dating .. haha tak arh , konpem ber-gosip punya ! itu adalah satu rutin bila aku datang sekolah , (apa nak jadi lah aku ni)
bila ber-gosip mesti dengan kawan-2 yang suka gosip , baru hottt ! hehe , sape orang itu ?
nah add diorang kat efbie . cik catcik machmelio , chef  , fatheen , and aisyah ..

aktiviti yang kedua , main tarik tali kasut ... ceyh macam ramai sangat je yang main tuh , padahal aku dengan dia jer , huahuahua ...
tadi aku menang ,, 4 - 2 .. hehe (!) entah pape je game aku ni .. so wut ?

aktiviti yang ketiga , mencari rahsia orang . hehe although it is difficult , tapi aku memang suka benda ni ,..
heyaa , dalam erti nama lain , ' spy ' hehe , so siapa siapa yang ada rahsia tu jaga lah baik baik ok (Y)




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!