//Forever Imperfect
Sekali lagi ...

22 Mar 2012 @ Thursday, March 22, 2012 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum ,

Hey peepz , arini ( Khamis - 22.3.2012 ) adalah hari kedua ' happy day ' aku setelah hari semalam ,.
- ayat x bley go -

Erm kenapa ? sebab wuhuu , cikgu ramai tak ade , then haha aku bebas tadi , then , aku asik ketawa sampai tak ada idea nak post apa kt velog kesayangan aku nieh .. tu yg aku asik buat ' ha ha ha ' jewp ... 
nak tawu ape cerita tadi dekat sekolah ? meyh sini aku cerita ,

tersebutlah kisah ,,,.... hehe , tgk ketawa lagi .. ok2 serius .. erm , tadi at sch ada budaq dari smskt ,, alaahh dah kenal pun daq tuh , dia keluar dari sms ,,.. kawan lama ... huhh banyak lah saingan dalam kelas aku tuh (!) atoyaii... tapi tak ape , naseb bek dia tuh geng seangkatan aku ,,, (apa ayt aku nie) ha , agak blurr tapi pandai ,.. (Y)

 *carilah kat situ mana kawan lama aku .. huhu

Then , pasal aku dan dea , wohoo .. hari nie dia lagi felikz.com ... i dont know  , apa yang dia mimpi last night ... sangat-II pelik .. tapi an aku suka dia pelik cenggitu ,, haaha , kekalkan lah kepelikkan kamoo tuh yer ...
erm , btw masa aku ' berinteraksi n beraction ' tadi , aku ada perasan , erm bukan aku sorang jer , bff aku pun perasan sekali yang ' cik dot ' tengok aku . cik dot macam ada cerita something at kawan-II dia , erm please lah cik dot jangan kucar kacir kan r/ship baru aku .. aku tak kacau r/ship kau kan ? so dont disturb my ryship .. (Y) because im so happy right now (!)




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!