//Forever Imperfect
bila cik NERVOUS coming home .

14 Apr 2012 @ Saturday, April 14, 2012 | 0 Comment [s]

*macam nie la bibir aku masa nak shoot ..

hey Zamnuraisyah , please lah buang perasaan nervous kau tuh ..

erm , asal lahh semalam aku boleh nervous macam dah nak game sebenar ,.
hishh , padahal .. training jer ,.
aku kaku ,. 
malu derr ,. nak shoot tak masuk , ' menyemporr '
grr , tangan aku menggigil masa nak shoot tu ,... nak kata tak makan , dah mak aku masak .. haha .
Maybe sebab aku demam kot ,..

Tapi tak DINAFIKAN aku memang NERVOUS lorhh !
siapa ada ubat nak hilangkan nervous ,
kata orang , kita kena tarik nafas dan hembus ,.
Tapi aku dah macam tak cukup oxigen tawuk !
mesti tak terpilih untuk netball nanti ,. hurm tak apalah .. pasrah jerkk .. 
baru form 1 ,. relex Zamnuraisyah ..

aku gs ,.


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!