//Forever Imperfect
Birthday Boyz Syaqeef ღ

5 Apr 2012 @ Thursday, April 05, 2012 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum ,

Hey 4.4 birthday sape ha ? angkat carkey .. 
siapa punya birthday sama dengan boy ni , untung lahh .. hikh0k !
okey dia buat birthday party . so jemput satu kelas , erm ramai jugak lah yang datang . Dia wajib jemput saya , jeyahh ! erm malas nak cakap banyak tengok je gambar ni and my wish ..

Nie je daq pempuan yang pergi , aku naik motor dengan mea ..

masuk masuk dah ada kek and makanan atas meja , huhh .. mantapp , =D

Ni sesi potong kek , with his lovely mommy , yang sproting .. after potong kek + nyanyi + baca doa , 
mama dia tanya ' ni sapa nak suapkan ni ? ' budaa budak laki jerit nama aku , dush3 ! mamam dia senyum jer .. huaa maluu doee .. then kakak dia bagi aku n qina kek ,

Ni haa ! ada cerita pasal kek ni ,, nanti2 ..kat bawah ..

lepas makan kek dia panggil aku soh makan nie pulakk ..
macam taw taw je aku tengah lapar sesangat ..

Of koz ada kentang n nugget bila kat befday party .. law x ada x sah .. ok ..
then diorang pun keluar lah , eleyh macam aku tak taw diorang nak buat apa ..
of koz baling tepung ! wahh !! putih semacam jerk daq ni ..

haha ! ni amer amek , jahadkan diorang ! dush3 ...
erm , dah nak balik . aku nak bagi dia hadiah ni haa , sebab baju dia dah kotor tapi dia lari ....



hehe ! aku nye white ..
Dah nak balik tuh ada mak cik dia latak ising kek kat muka aku , pergh .. sedap ! haha !
ni dia kacau kawan dia .. diorang kene jugak ising kek tuh ..

nampak tak ? nampak ann .. haa good !

ok now my wish for you fieq ..

  • happy befday yang ke-13 . 
  • semoga panjang umur & dimurahkan rezeki
  • may God bless you .
  • be a good boy .
  • dengar cakap family .
  • jangan asik main game je .
  • buat homework .
sya syg aw0k , dont leave me , hope we can kekal , best BFF for ever ..




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!