//Forever Imperfect
Hari Anugerah Kecemerlangan SDEA ღ

1 Apr 2012 @ Sunday, April 01, 2012 | 0 Comment [s]

Eit , assalamualaikum ..

Semalam (31.3.2012) aku ambil hadiah SDEA kt sekolah agama . hehe sapa tak suka kan kalau dapat hadiah ?
Confirm semua orang suka . actually , aku rasa result sdea aku tak ada lah best mana . cuma kedua tertinggi jer , (A's nya) , tapi tak pe lah .. Alhamdulillah , nak tengok ta result nya .. tapi jangn komen tau ,
.
.
.
loading 99%
.
.
.
5A3B1C1D 

hua3 , chaiy0k ,. C for Sirah . D for arab ..
susah woo (!) senang kalau baca buku , faham faham arr kenapa aku dapat result camtuh ..
kalau tak aku 7A , ustaz cakap arh . Al-Quran aku B , pergh tak puas hati ! padahal tajwid betul beb semua .. hurm , tak apa lah . SDKA aku cuba lagi ! target SDEA , pangkat 1 agreget 5 .. Kenapa tak agreget 1 ? sebab aku tau kemampuan aku , chewahh ! ayat cannot go .

k back to the main story , sampai sekolah dalam kul 7.45 . Then , tolong cikgu sikit sikit . sampai jer jumpa ustaz , dia cakap tolong ambilkan pic , tapi ustaz takbawa camera , guna henset korang (aku n yana) lah ..
hurm , apalagi , snap snap lahh kan ...

 ada polis woo . takut tak ? kenapa ada polis ? sebab aritu ada kes pencurian , so guru besar jemput lah diorang dalam majlis ni .. hehe ada sorang polis tu suruh jugak aku jadi photographer , wink3 maluu derr ,
dalam pukul 10 ada persembahan dari ' budaq nasyid sekolah ' aritu pergi competition dapat no 2 . erm ok lah .. tapi suara afiq memang sedap , tak ambil video lak ! aduhaii .


afiq yang mana ? tu haa yang dekat dengan microphone .. (betul aku eja ? haha)
time diorang nak turun pentas , budaq ni
yang baju hijau ,
ambil gambar grapez  , haha ! thankz arr aniq ..
mana grapez ? ni haa , tengok aah then cari mana dia ?

gambar ta lawo , aniq ' parkingson ' haha .. 
lepas tu , time ambil hadiah , lagi sekali aniq parkingson ..

piala besar beb >_<
yang belakang tuh seb0k jer ..
erm , atas permintaan aniq , aku masukkn lah gambar dia dalam blog aku ni ..

ha tudiaa , special tawukk ...
lastly aku bergambar dengan ustaz ke'syang'an aku ..


hehe , then aku zuli and adiq aku sekali .. kevavoomm ..

haha ustaz terpandang sane arr . #soe ustaz curi gambar .. wink3 ..

paypay , #sorrygunaperkataan'aku'


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!