//Forever Imperfect
Hari ini dalam sejarah .

10 Apr 2012 @ Tuesday, April 10, 2012 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum ,

hey , arini semua orang pergi sekolah ken ? pukul berapa korang pergi ? dalam pukul 7 right ? but me ? heyaa ! aku pergi sekolah pukul 7.45 weyh ! apesal ? meyh sini aku cerita , but before i storry morry kat uolz aku nak minta maaf lah kat sesapa yang kena tipu dengan aku tadi , reason aku datang lambat sebab aku balik dari hospital , huh sapa pulak yang sakit weyh ? aku ? tak ada maknanya  , haha ! normal lah kalau pergi sekolah lambat sebab ? ' bangun lambat ' hey , aku pun tak tau kenapa lambat sangat aku bangun tadi , maybe sebab malam tadi aku kejap bangun tidur bangun tidur , erh bukan aku sorang . whole family , erm mum demam so pagi tadi dia ngantuk sangat lorh , okey .



Hurm , mula mula aku bangun , tak tengok jam pun . tahu tahu matahari dah terpacak atas kepala , then aku macam terkezut , pergi ruang tamu tengok jam , whoo 7.30 beb ! aku fikir balik , erh cuti ke arini ? arini ari apa ? rabu ke ? > kenapa aku fikir hari rabu ? sebab esok cuti < pastu aku tengok phone , ' ERH HARI NI HARI SELASA LAH ! ' pergh , ketuk bilik mak aku , kejut dia , dia pun terperanjat jugak , aku duduk termenung fikir ' alamak arini aku ada test BI , macam mana ni ? masa pertama pulak tuh ' huhh , then guru kelas call mak aku , dia tanya ' Aisyah tak sekolah ke harini ? ' mak aku cakap whole family bangun lambat lah , erm mak aku dah kelam kabut ,. cikgu cakap , ' datang jer , suruh zam hantar dekat dengan pejabat , tak apa ' huhhh mak aku pun cakap , along pergi mandi cepat , dtg jer sekolah , special case ni ,' ok , fine .



Aku sampai sekolah jer , cikgu koko ada depan mata , tercegat aku kat situ , huh ! then aku jalan menuju ke libary coz masa firm NBI , naik tingkt 3 , tengok kat lib tak ada orang , ' cuakk ' aku turun pergi kelas , tak ada orang lagi ! ' cuakkkk habis ' erm , tengok jam pukul 7.50 aku fikir ' erh diorang mesti kat makmal fizik , erm habis NBI kul 8.10 , kalau duduk dalam kelas  buang masa jer , lebih baik aku pergi makmal . ' dengan hati yang tak berapa nak rela ni , muke tebal . jalan arh sorang sorang . sampai kat kantin , makk aih jumpa cikgu disiplin woo ! tak kecut perut pulak aku , tapi tak apa aku bukan nak cabut pun .. 

sampai makmal , tengok diorang dah jarak jarak , nasib baik test belum mula . hurm , masuk je jumpa t'cer ckp ' sorry tcer im late , tadi balik dari hospital ' haa ! * t'cer sorry , tak ada niat nak tipu , cuma nak elakkn diejek je =( * then terus duduk , cik grape tengok je , huhh ,. habis test diorang semua tanya asal kaw datang lambat , aku cakap laa aq pergi hosp. diorang caya .. haha ! sorry kawan ,.

huh , btw hari ini dalam sejarah tawukk ! malu doe , haa wateva yang penting aku datang sekolah , ta ponteng an ? heyaa ! ciri pelajar cemerlang , wekk ! hahah !




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!