//Forever Imperfect
Laporan hari ini .

9 Apr 2012 @ Monday, April 09, 2012 | 0 Comment [s]

Hey peepz assalamualaikum ,

Sihat ? kalau sihat alhamdulillah ,kalau sebaliknya pergi lah makan ubat sana . 
Laporan hari ini , laporan apa ? pasal sekolah tadi , hurm hari ini tak lah best mana .
sebab ? i pun dont know lah .
tadi datang sekolah tak ada perhimpunan rasmi sebab ada program aku janji for pmr/spm/stpm candidate .

Terus masuk kelas and kemas kelas ( pasang alas meja ) budak lelaki pergi padang , diorang ada senam .
Hurm , cakap pasal alas meja ni , kelas kiteorang kena guna ' kain batik ' tawukk .


i pun dont know lah kenapa kena guna kain batik , selalunya guna kertas bunga / kertas sampul hadiah tuh ... huh punya lah susah nak  ' lekatkan ' kat meja tuh . cikgu boleh suruh guna paku payung , mak aihh ..

*lawa an paku panyung ni ? hehe

Kiteorang kan ' bijak ' , pergi ambil tukul besi and pelayar muncung tirus dekat bengkel kemahiran hidup .
heyaa ! paku payung ni an lembut saja . 3kali tukul , bangkokk beb ! hihi
ape daa , ni kerja aku dengan fatheen err . hehe ! 

*****************************

masa akhir tadi masa kh , arh . aku macam ada tak ada jer mood ni .. 
nak jawab test ni  , adoii mata pulak dah mengantuk .
nasib baik soalan agak senang . agak je lah ...

then dah nak balik ni , aku kena tinggal pulak . pergh sdih der . tak per laa , tabung sabar aku masih penuh , tak ape lah .. 

*lakonan semata-mata


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!