//Forever Imperfect
Netball ,..

16 Apr 2012 @ Monday, April 16, 2012 | 0 Comment [s]


Erm hello guys , korang mesti dah boring kan tajuk entry asik pasal netball jer ?
yelahh , kali ni aku training untuk mssj pulakk , . . huh , makin ' ghelarp ' lah aku , = ='

Tadi training kat sekolah sendiri je , next week baru gabung dengan sekolah lain ,.
sayang pulak nak tinggal kan sekolah dengan kelas + kerja rumah ..
Huhu tak apa lah berkorban sikit

Erh erh erh , sebenarnya ada cerita lain ,. sabar jap erh . tengah mengarang ,. hehe
Erm , tadi kat sekolah tinggal lima orang jer , aku , amira , umaira , ajeera dengan Irdina .
aku datang lambat sebab ajee tak ambil aku dekat rumah = = ' ..
jahadd ! tak pasal pasal aku kena lari satu court netball tuh 15 round sorang sorang . sedey :'(

couch sebenar latih sekejap je , dalam pukul 4.30 dia pergi latih budak kawad pulak ,
kesian cikgu tu penat dia ,. Lepas cik tuh pergi , cikgu lain pulak datang , erm kitaorang baling baling bola jer ,. Sebab hari ni budak Semenchu tak datang , tak tahu lah kenapa .

Haa ni punya cerita best !
TePat jam 5.00p.m tiba tiba ....................
Ada sebuah kereta ciktra silver datang ,. kite orang pun apa lagi , tanya lah siapa tu ?
Then ada sorang geng jawab , ' tu mak aku , aku taw kenapa dia datang ,. dia datang sebab nak bagi kita ni '


makk aih kitorang cakap ., baekkk arh nak bagi kitowang spaghetti..
hehe , ape lagi makan arh tengah tengah padang tuh ,. lantak la orang nak kata apa ,.
janji kitowang kenyang ,. yiippie !
Hehe , thankz laah umaira punya makk ... siap bawa jemput jemput jagung ,
korang pernah makan ? tak pernh kan ?? key nie first time aku makan jemput jemput jagung ,. macam pelik jer kan ? tapi sedap ,. heyaa !


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!