//Forever Imperfect
Schoolmate =(

2 Apr 2012 @ Monday, April 02, 2012 | 0 Comment [s]

Assalmualaikum ,
* tak jawab dosa , kalau jawab syg *

- schoolmate -
Susah kan kalau ada schoolmate yang tak satu kepala ?
Susah kan kalau schoolmate suka berdendam ?
Susah kan kalau schoolmate ada yang sombong ?
and yang paling susah / beban kalau schoolmate suka cari gaduh / masalah .

Huh aq dah tak tau nak buat apa lagi . Kalau gaduh pasal * boy * ni macam perkara bodoe jer tau !
Sorry lah , kepada sesiapa yang terasa , tapi aq dah tak tau nak cerita kat siapa . Semua tak faham perasaan aq . Kecuali BFF and sesiapa yang benci kau . Okey . aq punya tahap kesabaran tinggal nyawa nyawa ikan je beb , so nasib lah aku post kat mana-2 pasal kau .


ha kan aku dah cakap , suka hati aku nak post kat mana mana .
sorry lah beb , erm . aq terharu dengan BFF aq sorang ni .
Dia pun tolong aq jugak , post kt efbie ... huhh ,

thankz lah kawan sehidup sematy aku . sayang kau sangat .
Yelah susah senang kita bersama .

by the way , kepada Si Dia dah lah , serius aku cakap aku malas nak gaduh gaduh nie ,. buang masa aq nak study . kalau gaduh leh datang kan duit nak jugak aku . hehe .

jangan kerana kau aku badmood tiap hari .
Jangan kerana kau kawan aku jadi mangsa .
Jangan kerana kau aku tak layan semua orang .

So lebih baik kau jauhkan diri dari aku ...
sekian terima kasih .



Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!