//Forever Imperfect
Sekolah + Netball + Sekolah + Netball

21 Apr 2012 @ Saturday, April 21, 2012 | 0 Comment [s]


DONT WORRY BE HAPPY !

Hello peepz , assalamualaikum .
Hari ini aku pergi latihan netball dekat sksm lagi . erm , kitorang habis cepat sikit sebab hujan lebat dalam pukul 9 . Then , we decided to go back home , but aku , ajee and umay tak nak balik rumah . kitorang nak balik sekolah . ' ada sebab ' sebabnya ?
Ajee ada bengkel bm and sains . Aku dengan umayra ada penerangan PBS . hehehe ! so cikgu pun cakap , ok laa kita balik sekolah . sampai sekolah , aku dengan umai pergi surau , erm segan lak nak masuk , ingat kitorang berdua nak duduk kat kantin , tapi malangnya niat itu terpaksa dibatalkan , cikgu dah nampak , cikgu pun suruh lah masuk .. huhu

Masuk je dalam , cikgu bagi 2 helai kertas ,. erm , cikgu ssuruh salin apa yang kawan kawan dah salin . aku pun salin lah .. masa menyalin tuh , mata aku menjeling kat depan , mana lah si grape ni .. ouh ada , hehe ! bagus-2 .. huhu !

papepun , arini aku happy sesangat sangat sangat ! muahh sikid ,. ahaha


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!