//Forever Imperfect
Spy [2] <---

19 May 2012 @ Saturday, May 19, 2012 | 0 Comment [s]


Tu je kerja kau kan ? hakk tuihhh !

Please lah tak payah nak kacau aku , RIMAS tau !
Kiri kanan depan belakang ,. semua ada kau !
Aiseymann ! ape yang kau nak pun aku tak tau ,.  Kau boleh cerita semua pasal aku dekat KAWAN BAIK kau tuh kan ? - baek lah sangat -

Pikir aku tak tau lah ? ha ?! tadi waktu balik , sengaja kau follow aku kan ? sengaja kau nak hantar kawan kau kan ? kan ? kan ? sepakk kangg !
aku akan buat entry pasal kau je ,. sampai aku puas hati baru aku stop !
Tengok lah kau ape aku nak buat nanti , dendam terpahat dihati *erh3 tak lah sampai dendam ,. ngee ~~




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!