//Forever Imperfect
Spy <---

18 May 2012 @ Friday, May 18, 2012 | 0 Comment [s]


Haaaa , macam tuh laa engkau ..
*********************************
credit to --> NickName A

Hello kalau hidup tak menyusahkan orang tak boleh ea ?
Kalau hidup tak hancurkan kebahagiaan orang tak boleh ea ?
Ada je masalah kau dengan aku ,. mana2 yang cou dengan aku , semua kau rapat ..
Although before this kau dengan dia macam cat and dog ,.

Huhh = =' susah kalau cakap dengan orang tak reti bahasa macam kau , say-tane ...
Aritu kau perli aku depan kawan kawan kau ,. kau cakap macam tengah whispering ,. but aku belum PKK lah der ! aku dengar kau cakap apa ,. dushh damnn ,.

Dah lama aku perhatikan perbuatan kau , selalu sangat tengok aku ,.bukan aku perasan , tapi hakikatnya memang kau tengok aku ,. Pastu apa aku buat kau bagi tahu budak tu , masa aku clash kau senyum je ,..
KUANGJAKKK !!

akan aku balas satu hari nanti ,. INSYALLAH ,.
hikhikk ,. dah laa membazir je aku cerita pasal kau banyak-2 ,. 
:p


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!