//Forever Imperfect
Jangan baca !

13 May 2012 @ Sunday, May 13, 2012 | 0 Comment [s]



Hey awak2 , kenapa malam ni saya rasa sedih sangat sangat ni ? Macam ada sesuatu perkara yang akan berlaku , saya tak sedap hati . :'( Im so sad ,. malang bertimpa timpa saya satu hari ni , 
Ya Allah , kau permudahkanlah urusan hambaMu ini Ya Allah ,.

apa yang perlu saya buat ? , masalah family , masalah kawan kawan , tak ada sesiapa yang boleh tolong , kecuali  Tuhan ,. em , Aku rasa macam ,.............. tak perlu lah aku teruskan ayat aku tuh , sebab emm ,. benda stupid kalau aku cakap , kenapa lah dugaan aku berat sangat ? mungkin ada hikmah disebalik semua ni , aku percaya dengan ' hikmah ' itu ,.

--------------------

Aku baru lepas clash ,. em , sangat sangat sangat sedih , sebab aku sayang dia sangat ! Berat untuk aku teruskan cerita aku ,. tak apa lah ,. biar aku simpan cerita aku ni sorang diri :')




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!