//Forever Imperfect
Cousin ,

7 Jun 2012 @ Thursday, June 07, 2012 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum , and good morning (!)
Semua sihat ? Alhamdulillah ..

Look at the pic , who is she .. yeahh she's my the only cousin that same age with me *OME
Hehe , kenapa tetiba ada muka dia kat sini ? sebukk je ,. * hehe joking dear ..
Erm , kk ceritanya bermula di sini ... mane ? sini lahhh ...

Erm , esok tokyah n tokmak nak pergi berubat , biasalah dah tua .. hihi , so aku rasa aku nak ikut sebab dah lame lah rasanya tak jumpa PRS sorang ni .. rindu gila meyh sama dia , hehe rasa macam nak tidur kat rumah dia satu malam ,. sabtu ayah ambil aku kat rumah dia ,. hehe boleh erisha ? erm sebut pasal erisha ni , tu nama dia ,. meyh Sya bagi biodata dia .. ngehh3 !


  • Nama -> Nur Erisha Emalin binti Alwi bin Alimin bin Sorban - complete !
  • Umur -> 13 ( 2012 ) - tapi dia tua sikit dari aku ..aku bln 5 
  • DOB -> 22.1.1999 - tua kan ? haha
  • POB -> HDKT - sama lah dengan aku , tapi lain katil lain dokter
  • Fav. Food -> TomYam - entah aku hentam je .
  • Fav drink -> Epal juice - yang ni aku rasa betul lah .
  • Hobby -> Tolong ibu sapu sampah / buat susu adik - dia kan rajin :p
  • Ambition -> Ahli sains / Saintis - orang minat sains macam ni lah -,-
  • Status -> Taken by mr. Bangau - haha ! kau yang kata kan erisha ?
  • NickName -> Erisha , Eary , Emalyn - Act. kt kg aku panggil dia ELYN ,

- THE END -


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!