//Forever Imperfect
Diffucult

22 Jun 2012 @ Friday, June 22, 2012 | 2 Comment [s]


yeahh assalamualaikum 
^,^

Wahhh ! hot punya banner aku letak ni haa ! * banner ea ? em hentam je lahh ..
J.E.L.O.U.S
what's mean by that word ?
C.E.M.B.U.R.U
right ? yeahh ~

normally , orang akan jello pasal pakwe n makwe je .. setahu aku larhh .. dengan ada benda lain ..
Tapi ni kan , setakat abg angkat ? whooo gempak weihh ! , ahaha ..
mula mula cakap " aku tak nak dia ! aku tak nak !! "
tapi sekarang asal kau dah tukar ayat kau ? " aku nak diaa ! aku nakk !! "
kau ni cakap macam leng leng arhh budak ..

Aku rapat ngan dia pun bukan sebab apa , aku just kawan je lahhh budak ..
tak payah lah nak bergaduh bagai dengan aku ... tak leyh masuk dalam soalan PBS pun * wahh ! haha
Pagi tadi , kau tengok .. dia tak cari kau , dia cari aku .. padahal kau yg adeq angkat dia , bukan aku kan ?
HAHAHA ! * gelak jahat !

Prob kecik je lahh kawan oii .. boleh settle bila bila masa .. 
kau je haaa jello sangat .. pegiidaaa !
buang masa je gaduh2 ni .. O,o 
tak payah nak tarik muka kau tuh ! buruk lahh ...
Haishh -,- .// susah betul dapat kawan macam kau , asik jealous je // 
aku harap kau dapat kawal lah perasaan kau yang macam tornado tuh ok ? - sekian -

* muka nganjengg tuh haha *


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!