//Forever Imperfect
Kejohanan Olahraga SMK Bandar Mas kali ke - 27

30 Jun 2012 @ Saturday, June 30, 2012 | 3 Comment [s]

Assalamualaikum ,
peace ^^v

Pada 28 . 6 . 2012 (semalam) adalah hari Kejohanan Olahraga SMKBM kali ke - 27 . Acara sebelum sukan telah diadakan pada 25.6 dan 26.6. 

Acara pada hari pertama :-

  • Lontar peluru P14 / P16 / L14
  • Rejam lembing P14 / P16 / L16
  • Lempar Cakera P14 / P16 / L14 / L16
  • Lompat jauh 
  • * acara larian
  • dll ( tak ingat )
Acara pada hari kedua :-

  • Lompat kijang
  • * acara larian *
  • dll ( tak ingat )
Acara pada hari Kejohanan :-

  • Lontar peluru L16
  • 4x400
  • dll ( tak ingat )
Kali ni aku first time masuk perbarisan . Serius weyh ! panas tawukk ! Selama ni aku taw duduk kat khemah tunggu acara *sekolah rendah* // huihh gelap doe aku //

* ketua perbarisan // hehe suka hati aku je bg name // *


Pagi-2 pergi sekolah macam biasa lah ,. than semua kena turun pergi padang , aku rumah rajawali ( hijau ) tapi aku pergi perbarisan rumah merak , haha buat hal kejap dengan kawan . Tapi-3 rasa bersalah pulak , terus pergi masuk barisan rajawali semula , haha !
Before nak pusing kt padang tu ada silat diiringi dengan kompang // ape ayt aku ni ? //

* punai , dont know , amie , zul *

Lepas perbarisan segala tu , ada persembahan J-Robik and Zapin .. 
nak tunjuk sikit ahli zapin ..




After that mula lah acara terakhir , aku tak tgk ,. erm malas hihi !
than duduk kat khemah lepak2 , ngehh3 ! aku just tengok masa 4x4 P14 , cun ! R/wali no 1 .. bhaha .

penjual penjual yang sangat bijaksana -,-"


masa ambil hadiah , tengah-2 panas dalam kul 12 tghari ..
aku nak tunjuk sikit olahragawan/wati ni .. :)

PEREMPUAN U14


PEREMPUAN U16


LELAKI U14

* ah tengok tu ! dah amek gmbo dulu .. hehe *

LELAKI U16


selesai sudah bg taw segala anugerah khas ni ...
now time untuk JUARA keseluruhan pula ..
* bunyi drum *
.
.
.
.
.
50%
.
.
.
.
.

HELANG a.k.a BIRU 


yeahh ! bangga ! bangga ! bangga !
* bangga aku sebab r/wali kalah , bhaha *

  • sumber gambar semua ni , * FACEBOOK *
  • nak msukkan gmbr sweet couple , takot diorg marah pulak .. ihih !





bubye ! Assalamualaikum .. ^____^




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!