//Forever Imperfect
School Holiday

9 Jun 2012 @ Saturday, June 09, 2012 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum ..

Dengan ini saya mengishtiharkan * tk reti eja * bahawa ..

CUTI SEKOLAH AKAN TAMAT !

TAMAT TAMAT TAMAT TAMAT TAMAT

Ergh ,. cuti sekolah dah nak abis .. perkara yang aku malas .. ni normal bagi aku ..

  • gosok baju , tudung , kain  * tiap hari
  • Basuh kasut * hujung minggu
  • buat homework * tiap hari
  • PBS * everyday , everytime , everysecond
  • koko time * ngehh3 ! shutt2 taww ..


Susah betul kalau hidup kita ni ada penyakit M ni ..tapi untuk berjaya , terpaksa lah aku berenang di lautan api * ceywahahh  !! aku cakap beriyek ^_^
aku tak tahu kenapa dalam fikiran aku , aku nak cemerlang math je .. * serius aku tak tahu kenapa .
Dari kecil lagi aku asik dengan nombor je ,,

Aku Ingat lagi masa TADIKA , bila datang sekolah aku je yang kena tukar tarikh kat whiteboard tu ..
alaa yang mainan tampal tampal tuh .. haaa , ! 
Than , adalah cikgu math tuh * dia ada lah ajar subj lain * baik sangat dengan aku ..
Maybe tu kot faktor kenapa aku suka math .. faktor yang kedua , dulu ayah aku cikgu math * sekarang dah tak jadi cikgu , die dah jadi PPD ..

That's why aku minat gilos gilos dengan subj math ni .. haha ..
Aku tak tahu aku akankemana dengan subj math ni .. lagi satu aku suka geografi ..  
pasal bumi bumi .. haha minat baru ni , ajaib sungguh ...

***********************************

Erh-3 asal banyak sangat simpang aku dah masuk ni ?
back to the main topic , CUTI SEKOLAH ..
2 minggu cuti macam rasa 2 hari , tawu takk ?! aishh ,
aku macam rasa baru masuk alam sekolah menengah ,.. macam rasa semalam baru habis hari orientasi * x reti eja * ... huhh , kenapa disebut HARI  ? sebab form 1 this year hanya 3 hari je .. before this seminggu right ? =.=" ape ape pun , aku nak cakap ..

SELAMAT KEMBALI KE JALAN YANG BENAR !
* merepek hihi *

! SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH !


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!