//Forever Imperfect
Ujian Hafazan ( SDKA )

6 Jun 2012 @ Wednesday, June 06, 2012 | 2 Comment [s]

Assalamualaikum ,

Periksa SDKA lama lagi , Tapi ujian Hafazan Al-Quran lagi sebulan setengah .. eishh , aku dah laa tak ready apa apa .. surah Yassin tuh pun hafal sikit sikit je .. kadang kadang blank haa kefala aku ..

Macam nak tak nak je amik periksa SDKA ni , tapi memandangkan nak happy kan ibu & ayah so ambil je lah .. Minta - minta dapat lah pangkat 1 .. amennn ..

Last year yang dapat pangkat 1 ramai , dalam 18 orang gitu .. adess ..
so this year , cikgu nak lebih , kalau boleh semua perlajar SDKA kena pangkat 1 , kalau boleh lahh ..
Btw , aku rasa macam senang je nak pangkat satu ,. M.A.C.A.M ok .. macam jee ..
kene study hard lebih sikit arhh ... Nak banggakan ibu & ayah lagi ..Masa ni lah nak balas jasa ayah and ibu yang dah jaga aku selama aku hidup 13 tahun .. erm ,, Result aku yg UPKK dengan SDEA pun memuaskan hati ayah & Ibu , Alhamdulillah , rezeki Allah nak beri .. Berkat doa semua orang .. 

Bagi sesiapa yang dah mula hafaz Surah As-Sajjadah tuh , erm tabikk ahh !




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!