//Forever Imperfect
Balik sekolah --> hujan --> pening

4 Jul 2012 @ Wednesday, July 04, 2012 | 1 Comment [s]

Hey dude ! assalamualaikum !
^________________^

Dear blogger , arini ada koko kat sekolah .. balik cepat pulak , erm cikgu tak bagi tahu dari semalam -,-"
so kalau balik cepat je , confirm lah aku naik kawan .. haha , mula mula tengok dah mendung , tiba nak balik .. amekkaww ! saket muka aku kena hujan .. ^^v

balik jer pening dah , macam nak demam  , maklumlah dah lama tak main air hujan tuh ,.agagag ! sejukk !
* jakun sebenarnya .. ahaha ! *

huishh , semalam dengan hari ni aku gembira sangat sangat sangat ! maybe sebab dapat meet orang yang penting dalam hidup aku , ngeh3 .. 
pagi pagi lagi mr crab dah text aku .. haha ! happy ler




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!