//Forever Imperfect
Hari Terbuka

9 Jul 2012 @ Monday, July 09, 2012 | 1 Comment [s]

Hey assalamualaikum ,
^___________^

Hari Terbuka ? what's that ? sekolah perlu diruntuhkan ke ? 

haha , tak laa .. hari terbuka ni hari kena membebel sedunia .. aihh stop merepek Aisyah ..
Hari Terbuka ni hari ambil result // erm suka hati aku je nak cakap apa kan ? //
Parents akan datang sekolah tengok result anak diorang
korang mesti tahu kan ? // macam lah aku sorang je pernah sekolah ahah //

K , result aku tak ada A or B or C or D or E or G // holaa dah tu ? kau tak amek pereksa ke //
hehe ambil tapi kitorang form 1 mulai tahun 2012 dah tak guna abjad abjad tersebut , kitorang dah guna BAND .. // ikot negara luar katanya la la la //
erm aku lupa nak ambil gambar result aku ... tapi yang pasti ada tiga band 6 , yahoo ! lulus k lulus ..
jom tengok gambar - gambar , // haihh dah tak ada idea nak taip apa //

 // Farhan with Fatimah adik kepada Aisyah // - not me not me ..

// zuliyana with adik aisyah //

// saat anda lihat gambar ni , pasti anda akan teleng buat selamanya haha //


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!