//Forever Imperfect
Kelas Sejarah ( buat PBS )

11 Jul 2012 @ Wednesday, July 11, 2012 | 3 Comment [s]

Hey assalamualaikum ,
^______________^

Awak , awak , awak sihat ?
Kalau sihat , Alhamdulillahh ..
^^v

Hollaa ! Dear ~ act dah lama aku nak update pasal ni . Tapi masa tak mengizinkan ..
maaf :D
erm , aritu aku dengan kawan-2 kena pergi sekolah dalam pukul 3 petang , nak buat PBS sejarah , sambung band 2 and 3 bab 1 .. huishh susah lah jugak , tapi alhamdulillah aku lulus :)
masa cikgu tengah ' tick right ' kat kertas aku , hehe aku snap pic kawan . * ramai tak datang *

* zuliyana n amiera buat band 3 ,, hehe aku dah lepas masa ni *

* amier dengan mira je perasan aku ambil picca tu yang diorang macam tu hehe *

waktu ni dah nak balik , tapi aku nak jugak amek pic bertiga ..
- dari kiri aku , zuliyana and amiera -

free style :D

ni masa dah nak balik , otw pergi ke ego LC aku .. G r r r ^_^

that's all .. tunggu aku nak buat entry pasal kawan kawan kelas aku 
Assalamualaikum


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!