//Forever Imperfect
Selamat Berpuasa !

21 Jul 2012 @ Saturday, July 21, 2012 | 2 Comment [s]

Assalamualaikum .
^_________ ^

Ehemm , pejam celik pejam celik dah 1 Ramadan :)
Cepatnya masa berlalu .
Rasa bersyukur sangat , sebab masih dipanjangkan umur . Berpuasa / Berbuka dengan family .
^^v

Erm , ni pic malam tadi . Suka sangat + Exaited nak pergi Terawih .


Sampai je kat masjid , uihh segan aku ! bebudak lelaki keliling kereta , aku dah cakap parking kat depan tepat solat wanita , ayah ayh =.=
Redah je lahh ~ Layan .. lepas habis solat , aku duduk belakang sekali , sandar kat dinding , tetiba aku nampak 2 orang lelaki . Aku kenal sapa tuh , OhMyy !! Dia ex aku ! Dia balik asrama =.="
Erm , aku biarkan je . Sabar . Sabar dan Sabar . =D

Di sini , saya ingin mengambil kesempatan untuk meminta maaf kepada sesiapa yang rasa tak ok dengan perbuatan / percakapan saya . * begging .
Dan saya nak ucapkan 

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!