//Forever Imperfect
Spotcheck .

19 Jul 2012 @ Thursday, July 19, 2012 | 6 Comment [s]

Assalamualaikum ,

Hey dude ! spotcheck lagi ? boring pulak aku . Tapi kali ni besar - besaran punya , sekali dekat perhimpunan lah dia buat , malu tak malu lah kalau kene berdiri masa kat tapak perhimpunan tu . Aku ingat aku akan duduk , haaa tapi aku salah , kena berdiri jugak , mampuihh , menggeletakk kaki aku . Salah aku ? tak pakai KD , haha aku rimas nak pakai benda alah ni , susah nak jalan tahu ? Lagi satu , kain sekolah aku tebal , so panas lah .

Act , Aku pakai KD awal awal tahun je , haha . Masa tu exaited der , sebab sekolah rendah tak pernah pakai , bila dah seminggu sekolah tuh , mak aihh aku dah mula rimas =.=
Mak aku cakap , ' kain kau tu dah tebal , tak jarang laa .. so tak payah pakai pun tak pe ' , ha tengok tu ! mak aku dah cakap macam tu ! aku nak je bagitahu pengawas tadi , tapi aku budak baik , so diam je malas nak jadi kurang ajar macam ada sorang budak ni ,, whuuuppzz !!

Nama aku hampir hampir masuk e-disiplin , haha dengan bangga nya aku diamm saja ..

Then tak boleh pakai tudung hitam even waktu senam sekalipun , Ya Allah , cikgu ! kotorlah tudung saya nanti , em cikgu siap cakap macam ni ' cikgu cikgu dekat sekolah ni tak jealous pun awak semua pakai tudung bawal lah , sarung lah , ' haihh cikgu ? kalau tak jealous nape cakap macam tu ? eishh3 ..




erm , disebabkan spotchek aku malas nak pergi sekolah . haha ! * kerja stupid , k bhoiii ..


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!