//Forever Imperfect
Hang Out With Family ..

7 Oct 2012 @ Sunday, October 07, 2012 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum ,
Boo ! Chakk .. ^^v

Heee , happy ahh aghini ! apa pasal ? yeah .. semalam birthday sweetheart aku ..
Aku pula yang exaited , sorry wak , saya tak celebrate dengan awak :D
Act , ada rancangan tapi semalam saya kena jalan dengan family .. hurmmm ...

Ok , semalam jalan dengan family , ayah cakap ada PC fair tu yang ikut ..
Punyalah exaited , sampai aku terlupa yang PC fair dah lepas ! * ayah tipu hoyy ..
Tapi tak apalahh , layann .. janji dapat jalan .. Pergi MetroJaya * eh betul erk nama tempat tu ?
Ayah cari benda alah untuk wireless .. aku tak tahu pulak dia nak belikan MP3 untuk aku .. haha !
TAPI TAPI TAPI ! guna duit aku separuh , separuh lagi dia belanja .. ehh .. 
Ada tiga warna je untuk 4GB , hitam , merah and pink ..
yang warna untuk 2GB lawaa , banyak colour , tapi aku nak yg 4GB , so beli lah warna pink ..
*nape tak amek warna merah ? hehe tamao ! aku jadi pinki pulak boleh kan ?




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!