//Forever Imperfect
Entry Berkurun #1 - Best Day Ever !

28 Nov 2012 @ Wednesday, November 28, 2012 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum !
Holla ! Saje je post gambar ni , nak cakap pasal ' kenangan terindah ' ... Ni gambar masa hari raya haritu , :D

Orait kemon babe , kita nak cerita !
Pada suatu masa dahulu , eh eh eh eh .. melalut .. ok betul betul lah syahh ~

Okay , act this week aku kena stay JB ( 1 week ! ) Sebab mama sakit :( mama masuk hospital , kesian mama :( cedihh aku tengok tahu ?! Jap" post sikit gambar mama aku yg cun melecun cantik lagi tertarik ni ! 

Orait ! Aku tahu adik aku interframe , menyebok dengan muka comel tu .. siapa nak isi borang meyh sini cepat ! hehe ...

Oraitt babe , wanna cerita pasal ' KITAORANG ' hangout :)
Act , masa mama kat hospital aku stay 3 hari 2 malam dekat rumah EaryMalyn .. siapa ? ah cousin aku tu ..
Kitorang ada rancang something .. then rancangan tu berjalan dengan lancar .. Apa dia ?

Aku dengan EaryMalyn dah rancang nak jalan jalan tengok wayang .. ok settle .. tapi dia ada buat surprise kat aku ,. SURPRISE lah sangat :D haha * eh tapi memg aku terkejut pun !!

Apa surprise tu ? hermm , eary text boyf dia .. ajak hang sekali .. ok aku tak kesah pun ..
tup tup , masa kat today ue .. boyf dia with ? with ? with ?
With adik / kembar kesayangan dia ! ( Hassan , ex aku ! )

Ya Allah ! Tingginya ! Handsomenya ! pergh wa cair .. tapi takpe sabar !..
First first memang malu ah .. dah nak balik baru lah nak berbaik , barulah nak bertegur sapa ..
Aishh ! menyesal aku tak mulakan conversation dulu .. huhhh !
Then Eary with his boy .. Aku , amoi dgn Hassan jalan tempat lain ..
mula mula je amoi ikut , lastly haha aku jalan berdua dengan hassan .. bestnya ! hheheheh gatalll !

Oh yeahh ! lupa nak story pasal WAYANG right ? okay2 kita u-turn jap ..
Kitaorang tengok movie cerita TWILIGHT BREAKING DAWN 2 :D best !


Seram / Romantic semua ada ! fuhh memang tak rugi lah aku punya cadangan watching this movie #Eh haha ! Beli tiket of course lah for 5 person .. Guna duit aku dulu sebab lelaki 2 orang tu belum datang ~ haa then diorang sampai , diorang bayar balik . * aku simpan duit ex aku bagi , tak guna lagi ! hehe *


See ? handsome kan ? Aku , emalin , amoi dok tengok dia ni .. hehe ..
Jap nak cakap pasal seat . ni yang best ! Emalin dah cakap dia nak duduk camni .. first seat amoi , second aku , third dia , fourth boyf dia and last is ex aku . but ?  but ? but ? lain tempatnya bila sampai dalam panggung .. ohmy !! .. aku memang dah menggigil sebab nervous maybe , hassan said ' masukklah ' means duduk lahh , aku apa lagi .. hhee duduk je .. hassan tak nak duduk sebelah aku , but amoi said .. ' duduk lah sebelah zam ' muehehe  ! padan muka dia .. eh jahat er aku ? tak tak tak ...

Dia diam je , pegang phone .. ok PHONE BARU ! kalah aku -_______-"
Then lepas habis movie , keluar lah .. hafiz said ' jom makan , aku belanja ' pergh ! boyf emalin tgh gaji ken ? * dia habis pmr * ermm , apalagi ? pergi lah makan .. duduk depan hassan .. erm depan ? boleh lahh ..
aku ni nervous !! ahha ... tak cakap" pun dgn dia ... cedihhh ... btw memang happy sangat hangout dengan diaorang .. 22 nanti nak keluar lagi .. hope ayah bagi ! jeyahhh !!!




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!