//Forever Imperfect
Study time with HIM

18 Nov 2012 @ Sunday, November 18, 2012 | 0 Comment [s]


Asslamualaikum ...


Okay ! Nak story ni , em hari sabtu haritu Ayah dengan Ibu pergi berubat , Pak Long yang tolong bawa so paklong bawa sekali cousin sebaya kesayangan aku tu :) Emalin ...

Time tu dah janji dengan AA nak study sama sama , so dia datang rumah . duduk dekat tepi rumah tu * sila rujuk dekat gambar , hihi * ... Malu malu pulak AA aku ni :) takpa takpa .. tak kesah ..

Emalin dok text dengan Donat dia :) sweet gituhh .. its okay , aku ada AA .. dia tolong ambilkan pic aku dengan AA . AA tak nak tunjuk muka bagai , sokeyh .. aku pun tak tunjuk muka lah .. ^__^

Memang happy sangat sangat , menggila dengan sepupu .. Apa yang tak best nya kan ! hehe


Tu dia ! Camera Girlz :) Thanks sayang , take pic aku . aku happy sangat ! ^___^ hehe ..
Lepas AA balik , kitorang crazy crazy lah ..
Ni hasilnya .....


See ! " I LOVE YOU OPPA " .. bukan oppa gangnam style okay !
Oppa for Mohamad Hafizzuddin dia .. Donat .. hehe ...


Tu diaaa ! comel je kan Nur Erisha Emalin ni :)


Muka tak boleh blaa satuu ! :p
- THE END -









Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!