//Forever Imperfect
Bila AA marah =')

1 Dec 2012 @ Saturday, December 01, 2012 | 0 Comment [s]


Yehee ! Smart sangat pic ni ..sampai boleh bawak dalam mimpi aku *eh manada* tapi SERIUS tak tipu memang smart .. You look perfect in this pic b :D *melting*

Dia baru balik dari Sabah , bercuti with his family :) Dia beli ole ole .. haha , tu pic tu dari sabah , sampai kat Johor dengan menggunakan pos Malaysia ,.. eh jangan main main lah Syah ! .. ok2 .. nak story ni .. Bilaa AA marah ..........................

Act macam ni cerita nya , dia marah pasal aku hang aritu .. * dia baca blog aku rupanya , tak sangka pulak ! hihik ... then , dia terus IM kat fb ..



Orait ayat dia merepek time ni ,.... hermm ..then mulalah aku cuak ! dia marah :( so minta sorry lah kat dia ... Act aku nipu dia aritu :') huhh .. dia marah ... membebel ... nganjing ... semua ada ! aku mula mula je tahan , dah lama lama macam sakit hati pulak .. tapi takapa .. aku yang salah ... biarlah dia ' bash ' aku .. Lepastu , aku punya lah pujuk pujuk , tak boleh ! dai still marah .. sampai dia IM cenni .. cedihhh aku :/



Fuyyoo2 ayat dia :3 sentap akuhh ... then aku nak amek hati dia balik .. download pic dia , edit sikit letak kat cover photo twitter .. suruh lah dia bukak .. dia just ckp " so ? " and nih !


dia tetap tak berhenti marah .. serius buntu sangat :3 After that , ada satu benda yang buat aku macam ... erghh ! apa ni ! ... 



Ah , mood aku down sangat time ni .. tapi aku tetap pujuk dia ... :')
Ada lagi , dia tanya ' petang tadi keluar tak ' aku cakap lah keluar .. tujuan aku cari dia sebenarnya .. dia boleh cakap ' keluar ngn ___ ea ? ' pergh pergh ! sabar derrr !
Dia cakap , dia tak boleh lupa pasal text dalam blog ni ... yang hang tu .. so aku saje lah nyakat dia .. cakap soh makan semut banyak banyak .. nanti dia lupa .. dia cakap " haha lawaknya " ok maluu ! :3
Lagi satu yang buat aku macam .. eh apa ni apa ni !!!! Gila hapeee !



Macam nak pecah jantung aku , dia minta C.L.A.S.H -.-" see ? aku dah panas sangat dah tu ... tetiba ada satu ayat dia Cintai Lah Aku Sepenuh Hatimu ... aku tak faham mula mula ... panas sangat dahhh ! terus ahh reply ...


Hamekkkaawww panjang kan ? tetiba dia cakap , 



Hoii ! malu aku dibuat nya .. terus tak jadi off9 .. then dia gelak .. terus baik :) hehe .. 
Next time jangan cakap lah CLASH tu .. adoiii ... dedo aku dibuatnya !



                                                                          





Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!