//Forever Imperfect
Salah ke apa yang aku buat ?

17 Dec 2012 @ Monday, December 17, 2012 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum reader :)

Holla dear reader , Hari ni nak buat entry maybe ' kontot ' sikit .. Haaha , emm pagi tadi happy sebab AA text . But now ? Bad mood sudah , btw nak cakap kat Erisha Emalyn maybe ' plan ' kita nak mengedit tu macam tak jadi je ? T_T sedihh aku , bila mama said " kau jangan nak mengada , tu la budak zaman sekarang , percaya sangat dengan benda semua tu ............ bla bla bla " hermm :(

Okay , now nak cakap pasal ' SALAH KE APA YANG AKU BUAT ? ' . Erm , nampaknya entry aku dua tiga hari ni asik ' sad ' je . Ada yang perasan tak ? Hurmm , maybe sebab masalah perempuan satu ... haha . 

Hermm , sometimes mama and ayah selalu cakap " Kak , tak reti ke nak tolong ibu ke apa ke , asik duduk dalam bilik 24 hours jee " tu bila aku duduk dalam bilik , belum cerita aku dok keluar rumah time petang - petang " Kak , tak reti ke nak duduk kat rumah , asik keluar je , ayah amek nanti kunci motornya " 

See ? Semua salah , salah , salah ... Arghh ! sakit hati pun ada ,. Aku dok menghadap komputer salah , keluar petang petang salah , apa yang aku nak buat ? tak kan nak kemas rumah 24 jam ? Abes kalau semua dah kemas , nak buat apa lagi ? Sapu je rumah ni biar tak hadoo rumah ? macam tu ? aduiii ... Kadang - kadang , ada benda yang terlintas dekat fikiran aku .. " Kenapa lah aku tak stay asrama kan ? " , tapi dalam masa yang sama aku mesti fikir " Eh kalau aku stay asrama , mesti aku tak bebas " Ahh , poningg den fikir benda alah ni .. Btw , aku happy dengan life aku , even dok menghadap komputer ni 24/7 .. Hehe ..


See ? Cousin Till Die aku .. comel kan kami berdua ? LOL haha .. Jangan muntah !


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!