//Forever Imperfect
HellShaver ?

25 Jan 2013 @ Friday, January 25, 2013 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum Salam Jumaat ^_^

Fuh berabuk dah blog aku ni ._. kesian kena tinggal . Buzy lah , and one more thing is aku buzy dengan homework yang cikgu bagi . PBS nya lagi . Tambah lagi ayah tutup internet . Tambah itu ini so jawapannya tak update apa apa lah :) Sorry >< Tapi kadang" ada lah jugak bukak blog , cuma nak tengok footprint je . . . Eh foot print ? ada cerita seram kat foot print tu . yeah meh aku cerita ...

Aku buka blog masa 23 January malam ... Niat nak blogwalking sekejap , tapi mata ni teralih dekat chatbox . Whaattaaa ? Ada orang maki aku . Dey minachii , kau tak ada adab ke ? Letak nama Hellshaver . Pencukur neraka ke ? Eish eish eish , ada bakat dah tu nak masuk neraka . Eh ? Kenapa tak ada link kau letak ? Takut kena maki ? takut dimalukan ? Sorry aku bukan macam tu , aku baik . Kan ? Menyampah ? Go die sana !


Hello ? Ada aku cakap aku perfect ? Mana bukti aku cakap aku perfect ? No one is perfect in this world okay ? See ? kau pun sama tak perfect sebab baru buat dosa kat blog aku . Damn !


Heyyoo ? Bahasa awak tu kak memang cantik . Belajar dekat mana ? Hell ? haha ._. I'm Waiting You ni , aku ambil dekat blogskin lah . 100% bukan aku yang buat . Tak tahu pasal blog diam . Tak nampak credit kat tepi tu ? Gila ._. Aku rasa aku tahu siapa kau , tapi aku malas nak tuduh . Kang jadi fitnah pulak . Tak pe lah aku diam kan je .

Herm , aku malas lah nak gaduh" .. Kalau ada benda yang kau nak / ada benda yang kau nak settle dengan aku , just face to face or kau PM aku lah kat facebook . Okay ? Semoga kau berubah lah :) Illa'liqa' ..


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!