//Forever Imperfect
Road Run

18 Jan 2013 @ Friday, January 18, 2013 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum !



Salam jumaat guys :) Okay nak bagitahu ni ,act entry ni dah berkurun . Sepatutnya di'update' pada Friday last week . Tapi masa tu tak ada mood nak update blog . Hha .. ok let me tell you what was happened ...

Friday last week , sekolah aku ada buat road run , untuk pilih wakil sekolah ke peringkat daerah . Every year , mama selalu bagi support untuk aku menang road run ni . Pagi pagi , dia mesti bagi tips or what else untuk aku menang :) 

Then tibalah masa pertandingan :) Aku exaited sangat nak lari , mula mula macam fed up jugak , sebab ramai yang kat depan , tapi disebabkan azam aku nak menang , aku pun lari je lah ^^ . Tup tup dapat potong 1 2 3 4 5 orang :) Hhe , bila dah dapat potong aku mulalah rasa yang aku akan menang :) Ingat nak potong lagi 2 orang dekat depan , nak number 1 lah katakan +_+ tapi tak boleh , sebab lutut rasa macam nak tercabut .. Hha , sampai depan pagar sekolah , pasrah je lah ..

And what ? I've got the third place . Yeah ! Alhamdulillah , Berkat doa mama and usaha aku . Akhirnya aku menang ^_^

And after that masa hari isnin , cikgu ada panggil nama dekat perhimpunan . Nama aku tersenarai . Cikgu bagitahu yang aku terpilih untuk masuk Larian Merentas Desa MSSD . First , rasa macam malas pula , sebab fikir er aku tak menang kut . Tapi bila fikir balik , tak mustahil aku boleh menang :) and I try ... Datang latihan , latihan 4 hari je . tapi 4 hari tu rasa macam seminggu pun hadoo , penat nya -.-

Petang ni , lepas asar aku dah nak gerak SMK Linggiu .. kat situ aku lawan . Esok dah game , wish me luck yea ! .. Bye , Assalamualaikum , Illaliqa'


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!