//Forever Imperfect
Tahun Baru 2013

1 Jan 2013 @ Tuesday, January 01, 2013 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum !



Bonjour Fellas :) Apa khabar ? Hermm , entry ni adalah sambungan daripada entry sebelum ni > SINI ! Bagi sesiapa yang belum tgk magic 2013 , sila pergi ke entry tu ye :)

MAKE NEW YEAR'S GOAL !
The new year stands before us , like a chapter in a book , waiting to be written . We can helo write that story by setting goals .
Setiap orang mesti dah pasang azam baru kan for this year ? 1.1.2013 adalah permulaan untuk kita laksanakan azam yang telah kita ' listkan ' . Apa azam aku pada tahun ni ? This !
  • Nak kurangkan minuman bergula - senang kata 24 hours lah dengan mineral water :)
  • Diet - Haha macam boleh je , tapi aku try ._. semua untuk netball .. muhahaha .
  • Sembahyang awal waktu - Tiap tahun ada azam ni , tapi aku gagal laksanakan , so this year aku nak try lagi .
  • Hormat mama / ayah - Sabar bila kena marah , tak nak melenting .. ngeee ._.
  • Lebih fokus time cikgu mengajar - Act this year aku duduk depan sekali , hermmmm :'(
  • Nak seimbangkan antara study dengan sukan - Netball / Handball ? huhh .. takut terlepas PBS :3
  • Menjadi sedikit pendiam - Before this pernah try nak jadi pendiam , malangnya , tak boleh ! haha
That's all azam aku for 2013 , hope semua berjalan dengan lancar , Ameen . Share lah azam korang dekat ruang chatbox :) . This year result SDKA akan keluar , tapi tak tahu bila . HOPE sangat sangat sangat dapat pangkat 1 :) Ameen Ya Allah ...

*Note : huh macam tak ready lagi nak sekolah ! ! !


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!