//Forever Imperfect
To my haters

2 Feb 2013 @ Saturday, February 02, 2013 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum .


Hey , sudah - sudah lah tu dok letak footprint korang dekat cbox aku tu ._. apa masalah kauorang dekat aku , aku pun tak tahu lah . Pasal crush ? crush apa pulak ? Aku tak faham lah , tak ada angin tak ada ribut , tahu tahu kauorang maki aku . Dah kenapa ? Mental kauorang terganggu ke ? Oh shit ...


Ya ya ya I am not smart as Hellshaver . You got 5 A's in UPSR and 8 A's in PMR , but you have not get A in your attitude . You asked me to be a mature girl but you ? Aku memang tak dapat 5A in UPSR . And B aku pun BI . Itu hanya kebetulan , okay ? Most of my classmate yang pandai BI pun tergelincir dapat B jugak . As you know , batch 1999 and and the next batch memang dah guna PBS , whats wrong with you ? Jealous ke kitaorang guna sistem PBS ? Huh , even aku guna broken english dalam entry aku , sekurang - kurannya aku mencuba . Kauorang ? Asyik cakap fuck lah , motherfucker lah itu lah ini lah ._. I am bored when reading that words . Orang yang dah masuk U pun still guna broken english , tahu ? Nak aku tunjuk anugerah yang aku dapat dari tadika sampai year 6 ke ? Aku bukan nak berlagak tapi aku nak tunjuk apa yang kauorang tak ada tapi aku ada . Faham ? Last year , BI aku band 5 , antara yang tertinggi . Kauorang apa tahu ? -.-"



If kauorang tak suka dengan aku dekat facebook / twitter or what else , just block , senang kan ? Aku pun tak nak lah gaduh secara senyap ni , tak matang lah , bak kata korang kan ? Aku dah cakap , kenapa tak letak link acc korang ? Takut ? So now who is immature , me or you guys ? Dah ternyata terang lagi benderang , kauorang lah yang tak matang kan ? Har har ...


Okay , aku minta maaf if aku ada kecil kan hati korang . Aku malas nak gaduh dengan ' akak - akak ' ni . Tak matang lah kan ? Huhhhuhuhu ... :3 K bye , Illaliqa'


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!