//Forever Imperfect
Busy mom , busy dad .

28 Mar 2013 @ Thursday, March 28, 2013 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum .

Hello ebelibody ! *waving * . Sihat ? So how your holiday ? Boring ? Okay no comment .
Haaa , actually mom and dad are not busy like what I said kat atas tu . I took the sentence at my text book . Haaha , see ? Aku buat revision tau ! Jangan main - main !

Semenjak dua menjak tiga menjak ni , aku sangat yang teramat busy . * k nak tekan kan yang aku busy je * Hmm , busy apa lah sangat wahai budak sekolah ? Busy lah , busy nak buat homework , busy nak pergi training , busy nak jalan - jalan , busy nak shopping . Eh ? tak tak . Haaa , sampai ter'forgot' nak update blog . sroooooottt srrooooooottt * lap air hidung * . 

There are a lot of story that I wanna share with you , but yeaa , I have to cari masa lapang to story it up . Sorry :') ehee , Hmm , I miss you dear bestfriend :(




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!