//Forever Imperfect
Carnival Science and Technology .

20 Jun 2013 @ Thursday, June 20, 2013 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum .

Annyeonghasaeyo dear lovely reader(s) ,

Alhamdulillah , after practicing for two weeks and FINALLY ! Tomorrow is the day that I'm waiting for . I will do as much as possible and hope that my group will win at least either number 2 or 3 . Yaa , setiap peserta memang nak kan number 1 tu , tapi sekurang - kurangnya kalau tak dapat number 1 tu pun it's okay . Asalkan ada number and dapat naik pentas . Hihikk :b

" Ya Allah , permudahkanlah segala urusan kami pada esok hari "


Ameen :) Wish me luck !






Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!