//Forever Imperfect
Edit blog [ Part 1 ]

25 Dec 2013 @ Wednesday, December 25, 2013 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum sayangs .


Yeay ! Alhamdulillah . Dah siap dah edit blog orang . Actually ni first time . Hm guna blogsking je , tapi ni pun dah remeh . Taktau kenapa dah download blogskin tapi kejap lagi bila masukkan code semua jadi error .

Oh sakitnya hati ku .

Bukan satu masalahnya yang error , dah dekat lima rasanya . Lepas tu dah fed up . Suruh cousin masukkan code . Oh jadi pulak -_- mengada betul . Tapi blogskin tak lawa so , Ashot tukar lah blogskin baru then edit sikit2 . Ada masa Ashot edit lagi blog akak . Eh akak ? siapa akak ni ? Tetiba kata alhamdulillah dah siap edit blog . Okay alang2 dah melayang , lemme story 'bout her :)

Diberi nama Nur Izzshahira bakal isteri Zahinzamir dan future kepada Amirulsyahmi . Insha Allah moga kekal eh kak :) So apa kena mengena lagi dengan aku ? Actually aku baru kenal sorang budak lelaki ni . Budak lah sangat kan . Hm nama dia tu lah Amirulsyahmi . Suruh panggil Yoi , apa-apalah asal ada nama haha .

* one by one kita flashback *


Okay , actually aku yang start conversation haha . Aku takda niat apa2 pun macam nak kenal ke , nak kawan ke , nak apa ke . Masatu aku boring so siapa buat tweet yang boleh buat aku nak mention , aku mention je laa . Biasa yang aku mention , semua tak berbalas . Aku tak kisah pun , and aku memang malas nak berbalas2 mention dengan orang yg aku tak kenal . Tapi Yoi ni even lambat , dia still reply . Kalau pendek aku tak layan , ni masalahnya panjang berjeler tau dia reply . Engkau tau lah kan , aku akan layan siapa jek yang reply panjang2 ni . mention je la . 

Tup tup boleh jadi kawan hahahah aku tak kisah pun nak kawan2 ni .

Lepas beberapa jam kitorang mention , jakgi .........


ada orang follow . haha aku biarkan je laa . tapi dalam 3 hari lepas tu kot , aku baru tau tu abang dia . lol lol lol memang kejam sungguh . Nasib baik aku tak mention macam dengan dia , i mean macam kawan2 . Nak tegur saja . ha ha ha dah tergerak hati actually nak tegur . adududu nasib baik :D

Okay pendek cerita * sbb penat nak type pagi2 buta pukul 3 ni , lapar kau tau ? * hm dari Yoi sorang , aku boleh kenal kawan2 or family dia . Macam ni ..


Ni kak Zunnur . ah pelik2 nama diorang ni .______. Dia start mention , no bukan mention , dia tweet then si Yoi ni retweet so aku dapat tau lah kawan . Pasal si Ozil tu ha ... hahhahha see ? dari situ boleh lah jugak jadi kawan kan .

and the last one is ............. * bunyi drum *


Teng teng tenggg !! Kak Izz , dia follower terakhir laa yang rapat dengan Yoi hahahah xD dia peramah gila taham max . Sama dengan Yoi tu , aku suka sebenarnya . Tapi bila orang peramah dengan aku , aku terus lose zapppp takda idea nak kata apa ._. eish magic ahahah . Dia minta edit blog .. dah siap pun .

Okay cerita tergantung camtu jek , takpa lah . lagi pun dah ngantuk . pukul 3 pagi kau ! hahahah xD
Bye bye , ahlanwasahlan Illaliqaa' 



Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!