//Forever Imperfect
HAPPY B I R T H D A Y AYAH !

24 Dec 2013 @ Tuesday, December 24, 2013 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum .



  1. Terima kasih sebab jaga along selama 14 tahun 7 bulan 4 hari ni .
  2. Terima kasih sebab didik along dengan penuh kasih sayang .
  3. Terima kasih sebab ajar along puasa , sembahyang , ngaji semua .
  4. Terima kasih sebab layan kerenah along dari kecik sampai besar .
  5. Terima kasih sebab selalu bawak along jalan masa kecik2 dulu .
  6. Terima kasih sebab belikan along souvenir bila ayah outstation .
  7. Terima kasih sebab belikan phone masa dapat result upsr even result along just 4A .
  8. Terima kasih sebab belikan along baju raya tiap tahun .
  9. Terima kasih sebab belanja along makan kat luar .
  10. Terima kasih sebab belikan along barang sekolah semua .
  11. Terima kasih sebab bagi nama sedap kat along dulu , nama kita sama kan ayah hehe .
  12. Terima kasih sebab pernah hantar , ambil , jaga kat sekolah .
  13. Terima kasih sebab tak pernah kenal erti jemu jaga along .
  14. Terima kasih sebab beli favourite ais krim along bila along minta.
  15. Terima kasih sebab selalu share duit dengan along bila along tak cukup duit hehe
  16. Terima kasih sebab belikan milo/kicap dengan segera bila habis . ayah tau kan anak ayah ni tak boleh hidup tanpa diorang bedua tu hehe .
  17. Terima kasih sebab selalu bagi duit belanja sekolah
  18. Terima kasih sebab bawak along holiday mana2.
  19. Terima kasih sebab belikan apa je yang along minta
  20. Terima kasih sebab sabar dengan perangai along.
Rasanya tak cukup besar dunia ni untuk aku ucapkan terima kasih sepanjang 14 tahun 7 bulan 4 hari aku hidup dengan seorang insan yang bergelar ayah . 

  1. Ayah seorang insan yang tegas tapi penyayang.
  2. Ayah seorang insan yang sangat penyabar .
  3. Ayah seorang insan yang kelakar bila dia bosan .
  4. Ayah seorang insan yang periang .
  5. Ayah seorang insan yang tabah .
Itu apa yang apa aku boleh kata tengtang ayah

  1. Dulu , ayah akan marah bila aku tak sembahyang . Dulu masa kecik aku pemalas nak sembahyang , ye la masatu baru belajar sembahyang , taktau apa pun . Aku akan buat2 tidur masa maghrib dengan isyak , aku akan terus keluar lepas zuhur sampai asar dan aku akan terus tidur waktu subuh . Punya lah taknak sembahyang kan , padahal bukan susah pun . haha ini cerita masa umur 9 tahun .
  2. Dulu , waktu bulan puasa , ayah suka bawak aku pergi bazar ramadhan . First time aku puasa , punyalah penat . Ayah sanggup ajak aku keluar semata-mata taknak aku buka puasa kan , dia ajak aku naik motor . Bukan , ayah naik motor , tapi aku naik basikal lah .
  3. Dulu , ayah sangat excited masa hantar aku pergi tadika sebab aku anak pertama dia yang dia hantar pergi sekolah hehe nampak muka ayah excited .
  4. Dulu , ayah suka belikan aku gown / seluar pendek . Tapi aku prefer seluar pendek sebab aku kecik2 macam laki sikit haha .
  5. Dulu , ayah selalu ajar aku mathematic , sebab tu aku suka mathematic . Mathematic my life ececeyy ..
Itu apa yang boleh aku ceritakan pada suatu masa dahulu .




.............. dan pada 24 December ini . Along nak ucapkan ...............





Selamat hari ulangtahun yang ke-40 ayah :) Ayah lah hero along . Ayah lah lelaki paling tabah pernah along jumpa . Ayah lah yang paling hebat kat mata along . Semoga panjang umur , dimurahkan rezeki , ceria selalu dan stay handsome ayah ! along always sayang ayah . Sayang along pada ayah tanpa noktah . Terima kasih atas segalanya . Along sayang ayah sangat2 




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!