//Forever Imperfect
Changed.

20 Jan 2014 @ Monday, January 20, 2014 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum.



Marah,
Aku marah orang bersebab,
kalau tiada sebab,
aku gila,
gila.

Bila aku marah,
tolong faham apa salah kau,
jangan buat taktau,
jangan buat "dang" bak kata kau,
ambil iktibar,
bila kena marah,
faham?

Dulu ye aku diam,
Tapi sekarang tak lagi,
aku baru sedar, mungkin.

Bila aku berubah,
semua kata "aku nak kau yang dulu"
yang macam mana?
yang lembut , dengar kata?
macam tu ke?

Kau tau tak?
Bila aku lembut , dengar kata semua tu,
orang ambil kesempatan,
macam tikam belakang.
Kau tau ke tidak?

Hakikatnya,
aku sahaja yang rasa,
kau takda kan?
tak kan !?

Biarlah aku berubah,
berubah untuk kebaikkan aku sendiri,
bila kau baik dengan aku,
aku baik lah.
tapi kalau sebaliknya,
aku pun begitu.

DEAL ?


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!