//Forever Imperfect
Kawan.

17 Feb 2014 @ Monday, February 17, 2014 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum.


Bonjour ! 
Sekian lama menyepi, akhirnya muncul juga blogger hitam legam ni ( kes netball punya pasal ! ) Anak sapa la ni cik kak oi . Muka belang - belang macam kuda belang . Eh sebbaik kuda belang comel je . k ?

Actually bukan nak cerita pasal kuda belang ke warna warni ke . 
See that title of this entry? yeaa kawan . rasanya dah banyak kali aku buat entry pasal kawan . entahlah , tak tau kenapa . mungkin sebab aku masih sekolah ? yaa mungkin . Nak cerita , tapi tak tau ehh kalau cerita ni off topic . Ayok tak tau mak balik bawak kayu tersepak punggung lembu --

Sekarang jadual padat sangat , nak kena bahagi masa untuk belajar dengan sukan ..

"macam kau artis je , busy noh ?"
"memang busy, busy sampai sikit je masa ada kat rumah."

Tak ! Senanya bukan nak cerita pasal ni . Aduu aku taktau nak mula cerita macam mana . K pendek cerita terus laa boleh kan . . . . hmmmmm ... camni cerita dia --

Aku suka kawan dengan orang yg satu kepala dengan aku , entah aku susah nak bercampur dengan sembarangan orang . senang kata aku pilih kawan . Kadang bila orang tak kenal aku , aku digelar sombong . Bukan sombong cuma aku jenis memerhati , kalau kau boleh buat kawan , aku kawan laa , kalau sebaliknya so dah boleh tau apa jawapannya kan ? 

Aku suka kawan dengan Dina .
Dia tua setahun dari aku . Dulu sekolah rendah tak pernah rapat pun . Beza sekolah pulak tu . Since when kitaorang rapat ? aku rasa since netball 2012 . Nak nak masatu netball sekolah under 15 juara , memang lah rapat kan . Dia bukan rapat biasa tapi luar biasa . Ah korang takyah tau , biar aku je tau cemmana luar biasa tu . hi hi hi -- Aku share story dengan dia , ngumpat dengan dia haha ni jangan ikut . Ngumpat ni bila ?  bila dalam game je . yelaa dia GA aku GS , partner sejati tu . engkowww xD
Senang buat gurau , tak da masa nak merajuk sana sini . Kalau gurau pun , gurau yg satu kepala laaa dengan aku , suka gelak kuat kuat , mengada sama sama , miang sama sama cuma mak ayah je tak sama sama . len semua sama . kalau boleh nak semuaaaa samaaaa ! mekk kawww . 

Lagi satu , aku suka kawan dengan "sorang" ni .

" Kau ni degil jugak kan ? jangan laa suka pendam sangat , kalau kau pendam kau mesti stress "
" kalau nak luah pun , luah kat sapa? takda kan  yg nak dengar? mana ada yg faham kan? "

Papppp ! gaduh .
Dia suka sakitkan hati aku . alasan paling munasabah "sorang" ni bagi -- aku nak buat kau makin sakit hati sbb aku nak kau luah semua . marah aku pun takpa -- katanyaaaa .. tapi !

" kau ni marah kat sorang , kenapa orang lain tempias jugak? aku pulak tu yg kena "
" kata suruh luah ! aku luah laa "

papppp ! gaduh lagi .
Satu perkara yg aku suka kawan dengan "sorang" ni is dia bukan jenis gaduh tak kawan . aduhh malas layan kalau camtu . dia gentle (puihhh) gaduh baik gaduh baik . Best buat kawan , gurau pun best . ada satu lagi  benda yg buat aku sakit hati .. dia susah sangat nak senyum . bila aku kata sombong , tau pula marah . k kalau dia baca ni confirm ungkit , hehehe -- 

Rasanya tadi masa maghrib fikir nak tulis lain , bila dah taip lain keluarnya.
Takpalah next time update lagi pasal Dina dengan "sorang" ehh . bye :)


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!